Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Veckans träningsschema

Så härligt med P ute vid havet i helgen. Jag är äntligen frisk & är tillbaka i gymmet imorgon, såhär ser planen ut:

Måndag: tar det lugnt idag. Kanske en promenad eller liknande.

Tisdag: styrkepass med fokus överkropp/axlar/rygg.

Onsdag: Styrkepass med fokus på underkropp/ben/rumpa.

Torsdag: HIIT pass helkropp med marklyft & frivändningar i kombo med assultbike & annat pulshöjande.

Fredag: Vila/öppen träning!

Lördag: Vila/öppen träning!

Söndag: Vila/öppen träning!

Min plan är alltid att få in 2 rena styrkepass fördelade på överkropp & underkropp samt 1 HIITpass /vecka. Sedan går jag på känsla & lägger in löpning, spinning, mer styrketräning, tyngdlyftning, boxning eller annat som känns roligt just då. Samt såklart vilar jag när kroppen behöver och det blir ofta 3-1 dagar i veckan.
Jag rekommenderar att alltid ha en plan, men inte hålla den för strikt.

Jag tycker att träning är som roligast när jag känner att jag har en valfrihet i kombo med struktur som jag får i upplägget jag har just nu! 🙂

Hur lägger ni upp träningsveckan?

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
0kommentarer
    metro mode weekly

    Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!